Договір приєднання щодо платного підвищення класу комфорту в останню хвилину
У цьому Договорі приєднання визначення та терміни мають такий вигляд: « Air France » : Компанія Air France відповідно до французького законодавства є відкритим товариством з обмеженою відповідальністю , яке зареєстроване за юридичною адресою: 45, rue de Paris, F-95747 Roissy CDG Cedex, Франція, зареєстровано в реєстрі компаній Бобіньї під номером 420 495 178. « Клієнт » — будь-яка фізична особа, яка має електронний квиток на рейс, який виконує Air France, і бажає придбати платне підвищення класу комфорту в останню хвилину. « Салон Економ-класу » — зона у хвостовій частині літака, призначена для клієнтів, які оплатили тариф Економ-класу. « Салон Преміум » — зона літака, розташована між салоном Бізнес-класу та салоном Економ-класу, зарезервована для клієнтів, які оплатили тариф Преміум. « Салон Бізнес-класу » — зона літака, зарезервована для клієнтів, які оплатили тариф Бізнес-класу. « Салон Першого класу » — зона в передній частині літака, зарезервована для клієнтів, які оплатили тариф Першого класу. « Договір приєднання » або « Договір » або « Дійсні умови » — дійсний Договір, що визначає умови продажу Платного підвищення класу комфорту в останню хвилину. « Варіант » — запропонована Клієнту можливість придбати Платне підвищення класу комфорту в останню хвилину згідно з визначеними Умовами, за можливості. Клієнти можуть придбати Варіант підвищення класу комфорту в останню хвилину, щойно почнеться реєстрація на рейс, на який вони мають підтверджене бронювання. Варіант дійсний для кожного етапу польоту. « Ціна » — ціна з ПДВ на особу за Платне підвищення класу комфорту в останню хвилину. Ціна Платного підвищення класу комфорту в останню хвилину залежить від дати подорожі, пункту призначення та наявності місць. Ціна буде вказана під час покупки, а після покупки Клієнту буде надіслано електронний лист із підтвердженням. « Етап польоту » — Рейс Air France виконується на одному літаку з одним номером рейсу. « Платне підвищення класу комфорту» або « Варіант підвищення класу комфорту » — можливість для Клієнта подорожувати в салоні, за вищим рівнем комфорту, ніж був зарезервований спочатку, і, таким чином, скористатися всіма перевагами, пов’язаними із цим салоном літака під час подорожі. Варіант може бути придбаний Клієнтом на умовах, визначених тут. Можливості Платного підвищення класу комфорту в останню хвилину на рейсах Air France такі :
- від салону Економ-класу до салону Преміум Економ-класу;
- від салону Економ-класу до салону Бізнес-класу;
- від салону Преміум Економ-класу до салону Бізнес-класу;
- від салону Бізнес-класу до салону Першого класу.
« Рейс Air France» — далекомагістральний, середньомагістральний або короткомагістральний рейс із зазначенням номера рейсу Air France, який виконується Air France, що дає змогу придбати Варіант платного підвищення класу комфорту в останню хвилину. « Далекомагістральний рейс » — означає всі міжконтинентальні рейси, які виконує Air France до та з Франції та до Африки (за винятком Марокко, Алжиру та Тунісу), Близького Сходу, Америки, Карибського басейну, Індійського океану, Азії та Океанії, для яких наявна можливість придбання Платного підвищення класу комфорту в останню хвилину. « Середньомагістральний рейс » — охоплює всі рейси, які виконує Air France до та з Франції, а також до Європи, Північної Африки, у межах Заморських володінь Франції, між Заморськими володіннями Франції та Америкою, для яких наявна можливість придбання Платного підвищення класу комфорту в останню хвилину. « Короткомагістральний рейс » — охоплює всі рейси, які виконує Air France на материковій частині Франції, на Корсику та з Корсики, для яких наявна можливість придбання Платного підвищення класу комфорту в останню хвилину.
Купуючи варіант Підвищення класу комфорту, Клієнт отримує переваги від таких послуг : Послуги під час покупки в Інтернеті, в аеропорту чи туристичному агентстві AF:
- подорож у салоні підвищеного рівня комфорту;
- норма перевезення багажу* (див. нижче);
- за можливості, доступ до залу вильоту та прибуття, за винятком платного підвищення класу від салону Економ-класу до салону Преміум Економ-класу (діти та підлітки, які подорожують одні та користуються послугою Kids Solo, не мають доступу до залу);
- харчування, рівноцінне тому, що подається в новому салоні, за наявності;
- SkyPriority;
- Wi-Fi у разі підвищення класу комфорту до салону Першого класу.
Переваги в разі купівлі на борту:
- подорож у салоні підвищеного рівня комфорту;
- закритий доступ до салону;
- харчування, рівноцінне тому, що подається в новому салоні, за наявності;
- Wi-Fi у разі підвищення класу комфорту до салону Першого класу.
*Норма перевезення багажу:
Для подорожей, що складаються з одного етапу польоту, застосовуються правила щодо ручної поклажі та зареєстрованого багажу для нового салону. Для подорожей, що складається з двох або більше етапів польоту, правила щодо ручної поклажі та зареєстрованого багажу для нового салону застосовуються лише якщо Платне підвищення класу комфорту сплачено для найдовшого етапу польоту (не застосовується, якщо Підвищення класу комфорту зроблено на борту). У разі якщо подорож складається з двох рівноцінних етапів польоту (два короткомагістральні рейси, два середньомагістральні рейси або два далекомагістральні рейси), застосовуються найвигідніші для клієнта правила перевезення ручної поклажі та зареєстрованого багажу.
3.1. Клієнт може придбати, за наявності, Варіант підвищення класу комфорту:
- онлайн (через вебсайт або мобільний додаток) до моменту вильоту рейсу та кінцевого терміну реєстрації;
- у представництві Air France;
- у спеціальних інтерактивних терміналах в аеропорту, якщо така послуга доступна;
- на стійках реєстрації під час окремих зупинок;
- у працівника Air France в аеропорту;
- на борту літака.
3.2. Варіант підвищення класу комфорту пропонується на всіх рейсах Air France, обладнаних салонами декількох класів, і за наявності. Однак Варіант підвищення класу комфорту не можна придбати для :
- клієнтів, які потребують медичної допомоги;
- клієнтів, які подорожують із твариною в салоні, у разі Платного підвищення класу комфорту до салону Бізнес-класу на далекомагістральних рейсах;
- клієнтів, які замовили спеціальні місця: «додаткового місця» та резервне місце для певного громіздкого та/або крихкого багажу;
- клієнтів у списку очікування.
3.3. Варіант підвищення класу комфорту не можуть придбати онлайн (на вебсайті чи в мобільному додатку) клієнти, які зробили конкретні запити під час бронювання, вимагаючи попередньої перевірки персоналом Air France в аеропорту. Це стосується, зокрема:
- дітей або молодих людей, які подорожують самі та користуються послугою Kids Solo;
- клієнтів, які подорожують із дитиною віком до 2 років;
- клієнтів, які подорожують із твариною в салоні літака або твариною для емоційної підтримки (наприклад, собакою-поводирем), окрім платного підвищення класу комфорту до категорії Бізнес-класу на далекомагістральних рейсах.
Клієнти, які заздалегідь забронювали спеціальне харчування, інформуються під час придбання додаткової послуги «Платне підвищення класу» про те, що вони не зможуть отримати таке харчування в салоні підвищеного класу.
3.4. Клієнт може придбати лише один Варіант підвищення класу комфорту на одному етапі польоту. За винятком клієнтів, які придбали платне підвищення класу комфорту з салону Економ-класу чи салону Преміум Економ-класу, які виберуть платне підвищення класу комфорту до салону Бізнес-класу.
4.1. Оплату за Варіант підвищення класу комфорту можна здійснити готівкою в касі авіакомпанії Air France в місті або в аеропорту. 4.2. Оплату за Варіант підвищення класу комфорту можна здійснити за допомогою платіжних карток через вебсайт airfrance.com або мобільний додаток. 4.3. Оплату за Варіант підвищення класу комфорту можна здійснити шляхом списання бонусів, накопичених у рамках програми «Милі для клієнтів», які мають картку Flying Blue. 4.4. Оплату Варіанта підвищення рівня комфорту можна здійснити лише шляхом списання «Миль для клієнтів», які мають картку Flying Blue.
5.1. Air France докладе всіх зусиль, щоб дотриматися зобов’язань зі зміни салону для подорожі, яка відбудеться після придбання Варіанта підвищення класу комфорту відповідно до цього Договору. Повідомляємо Клієнта про те, що компанія Air France може бути змушена змінити (зокрема після посадки) можливість використання Варіанта підвищення класу комфорту з технічних причин, пов’язаних із вимогами до безпеки. У цьому разі Air France не несе відповідальності, і Клієнту, який не зміг скористатися Варіантом підвищення класу комфорту, придбаним відповідно до умов, викладених у цьому документі, буде відшкодовано вартість Варіанта підвищення класу комфорту відповідно до умов, визначених у статті 6 « умови відшкодування » нижче. 5.2. Варіант підвищення класу комфорту надається особисто та не підлягає передачі.
5.3. Варіант підвищення класу комфорту прив’язано до номеру рейсу Air France й має бути використаний у день відправлення рейсу, для якого клієнт придбав Варіант підвищення класу комфорту.
5.4. Варіант підвищення класу комфорту, придбаний клієнтом, не можна змінювати чи обмінювати, окрім випадків, передбачених статтею 6 «Умови відшкодування». 5.5. Клієнт, який є учасником програми лояльності Flying Blue, накопичує бонуси за програмами «Милі» та «Досвід» залежно від початкового класу бронювання. Клієнт також заробляє бонуси за милі за кожен євро, витрачений на Варіант підвищення класу комфорту на рейсах, які виконує Air France (щоб отримати додаткову інформацію, відвідайте вебсайт Flying Blue).
5.6. Клієнт, який купує Варіант підвищення класу комфорту, може зробити це лише для себе або для особи, яка належним чином уповноважила його придбати Варіант підвищення класу комфорту від свого імені та на своє ім’я, надалі іменованого як «Уповноважений пасажир». В останньому разі вважається, що Уповноважений пасажир прочитав і прийняв ці умови.
Клієнт, який придбав Послугу «Платне підвищення класу», може відшкодувати її Вартість у таких випадках: Рейс, для якого придбано Послугу «Платне підвищення класу», було скасовано, через що Клієнт не зміг здійснити переліт. Air France не надав Клієнтові придбану Послугу «Платне підвищення класу», у разі чого Клієнту надається місце в попередньо придбаному салоні, а Вартість Послуги відшкодовується. При цьому у Клієнта не буде права на компенсацію відповідно до Регламенту (ЄС) № 261/2004. Клієнт, що є власником квитка Full Flex, відмовляється від рейсу. Клієнт, що є власником квитка Full Flex, змінює свій рейс, а Послуга «Платне підвищення класу» для нового бронювання недоступна. Клієнт може звернутися за відшкодуванням Вартості Послуги «Платне підвищення класу», заповнивши онлайн-заяву в розділі «Зв'язатися з нами» на нашому вебсайті.
Компанія Air France не несе відповідальності та не вважатиметься такою, що порушила свої зобов’язання, у разі невиконання всіх або частини переваг і послуг, охоплених цими Умовами, через форс-мажорні обставини згідно з їхнім визначенням або тлумаченням у законодавстві Франції. У цьому разі клієнт не може вимагати будь-якого відшкодування, відсотків або компенсації через прямі чи непрямі збитки, заподіяні ненаданням послуг.
Air France залишає за собою право змінювати ці Умови в будь-який час. Підписка на Варіант підвищення класу комфорту регулюватиметься Договором приєднання, чинним на момент бронювання, якщо тільки зміни до цього Договору приєднання не вимагаються законом або державним органом (у цьому разі ця зміна також застосовуватиметься до всіх уже зроблених замовлень).