Політика конфіденційності
Наші зобов'язання у сфері охорони приватного життя
Компанія Air France прагне запропонувати своїм клієнтам унікальний досвід подорожей, поважаючи та захищаючи їхню приватність. Наша Політика конфіденційності покликана допомогти вам краще зрозуміти, як саме ми використовуємо ваші персональні дані, як ми їх захищаємо і як ви можете скористатися своїми правами. • Ми завжди опрацьовуємо ваші дані відповідно до правил захисту даних ЄС та іншого чинного законодавства про конфіденційність, щоб убезпечити їх від несанкціонованого доступу та гарантувати безпеку передавання даних. • Ми не приховуємо те, як використовуємо зібрані нами дані. • Ми чітко пояснюємо переваги повідомлення нам ваших даних та адаптуємо нашу комунікацію до ваших потреб і вподобань. • Ми робимо це зрозумілою мовою протягом усієї подорожі з Air France та її авіакомпаніями-партнерами. • Ми надаємо вам контроль над вашими даними і використовуємо ваші відгуки для постійного вдосконалення наших послуг. • Ми гарантуємо безпеку ваших даних. У малоймовірному випадку витоку ваших даних ми зупинимо його якомога швидше і негайно поінформуємо вас про це. • Якщо у нас виникає необхідність поділитися вашими даними за межами нашої організації для полегшення надання вам послуг чи кращого розуміння ваших потреб, це чітко зазначається в нашій Політиці конфіденційності. Ми не будемо продавати або надавати в оренду вашу особисту інформацію будь-якій сторонній організації без вашої згоди. • Ми серйозно ставимося до ваших даних і вживаємо заходів для захисту вашої особистої інформації та забезпечення її безпеки.
Захист ваших персональних даних
У контексті використання своїх послуг і, зокрема, послуг, доступних на його сайті або в мобільних додатках, AIR FRANCE, як оператор даних, збирає і обробляє персональні дані, що стосуються вас. Ця Політика конфіденційності (далі «Політика») застосовується до всіх даних, які ми обробляємо, у тому числі, коли ви здійснюєте бронювання, купуєте квиток, подорожуєте з нами, купуєте або використовуєте всі наші послуги, відвідуєте наш сайт, використовуєте наші мобільні додатки або коли ви взаємодієте з нами через різні доступні вам канали. Важливо, щоб ви ознайомилися з цією Політикою, а також з будь-якими іншими політиками конфіденційності, які ми можемо надати вам, зокрема, з нашою Політикою конфіденційності програми Flying Blue, якщо ви берете участь у нашій програмі лояльності, щоб ви були повністю поінформовані про обробку ваших персональних даних, засоби, які використовуються для їх захисту, а також про способи та порядок реалізації вами ваших прав. Ця Політика не є договором і не породжує жодних договірних зобов’язань.
Оскільки повага до конфіденційності є одним з наших пріоритетів і основою всього сервісу, який ми вам пропонуємо, ми прагнемо гарантувати високий рівень захисту персональних даних наших дійсних та потенційних клієнтів, користувачів нашого сайту та наших мобільних додатків і, у більш широкому сенсі, будь-якої особи, персональні дані якої ми обробляємо. Ми зобов’язуємося дотримуватися чинного законодавства щодо всіх видів обробки персональних даних, які ми застосовуємо, зокрема, положення Закону Франції про захист прав і свобод у сфері електронних комунікацій від 6 січня 1978 року зі змінами та доповненнями та Загальний регламент із захисту даних (Регламент (ЄС) № 2016/679) або «RGPD». Зокрема, ми зобов’язуємося дотримуватися таких принципів:
Ваші персональні дані обробляються відповідно до закону, сумлінно та прозоро (законність, сумлінність, прозорість). Ваші персональні дані збираються для чітко визначених, відкрито заявлених законних цілей і не будуть надалі оброблятися будь-яким чином, що суперечить цим цілям (обмеження цілей). Ваші персональні дані збираються належним чином і обмежуються цілями, для яких вони обробляються (мінімізація даних). Забезпечується точність та актуальність ваших персональних даних і вживаються всі розумні заходи для негайного видалення або виправлення неточних даних з урахуванням цілей, для яких ці дані обробляються (точність даних).
Ми зобов’язуємося запроваджувати відповідні внутрішні процедури, спрямовані на інформування наших співробітників та забезпечення дотримання цих правил у нашій організації. Крім того, ми зобов’язуємося запроваджувати відповідні технічні та організаційні заходи, щоб гарантувати відповідний рівень безпеки та захистити ваші персональні дані з моменту розробки наших операцій з обробки даних. Ми також вимагаємо в договірному порядку забезпечення аналогічного рівня захисту персональних даних від наших підрядників. Щоб забезпечити належне застосування цих правил, ми призначили Уповноваженого із захисту даних (DPD), який є основною контактною особою Національної комісії з питань захисту прав і свобод у сфері електронних комунікацій (CNIL), органу захисту персональних даних у Франції.
5.1 Цілі обробки даних До основних цілей, для яких ми використовуємо персональні дані, належать: a) Надання вам наших послуг Загальні положення: щоб керувати вашими бронюваннями, організацією подорожей та покупками, нам потрібно обробляти більшу частину інформації, наведеної в розділі 3.1. Крім того, нам потрібні ваші ідентифікаційні дані, щоб ідентифікувати вас і видати квиток. Щоб надати вам усю інформацію, пов’язану з вашим рейсом, на різних етапах вашої подорожі (реєстрація, посадка в літак) і про зміни статусу вашого рейсу, нам потрібні ваші контактні дані. Щоб надати вам послугу, яка відповідає вашим очікуванням, ми також обробляємо всі дані, пов’язані з вашою подорожжю та вашими уподобаннями, зокрема, якщо ви створили свій особистий обліковий запис. Правові підстави для обробки даних: Ми обробляємо ваші персональні дані, оскільки це необхідно для виконання укладеного з вами договору перевезення та надання наших послуг. b) Управління вашою участю в наших програмах лояльності Загальні положення: Щоб ви або ваша компанія могли скористатися знижками та бонусами, передбаченими нашими програмами лояльності, ми обробляємо ваші прізвище та ім’я, ваші контактні дані, інформацію про участь у програмах, бронювання, покупки та, де це доречно, усі види взаємодії з нашими сервісами (див. розділи 3.1. a, b, c, e, f). Правові підстави для обробки даних: Ми обробляємо ці дані, оскільки вони необхідні для виконання укладеного з вами договору про участь у програмах лояльності, керування вашими обліковими записами та пов’язаними з цим перевагами. c) Надання вам наших послуг онлайн або в наших мобільних додатках, забезпечення оптимального клієнтського досвіду та вражень Загальні положення: ми використовуємо, зокрема, ваше ім’я та інформацію про рейс, коли ви реєструєтеся в нашому мобільному додатку. Деякі з наших онлайн-сервісів і додатків використовують ваше місцезнаходження, наприклад, щоб показати вам найближчі необхідні пункти. Щоб спростити використання наших онлайн-сервісів та додатків і забезпечити вам оптимальний клієнтський досвід та враження ми можемо аналізувати використання вами цифрових медіа, які ми пропонуємо вам, зокрема, за допомогою файлів cookie та подібних технологій (див. розділ 3.1 g). Наша мета, зокрема, полягає в тому, щоб зрозуміти, яким цифровим каналам (електронна пошта, соціальні мережі) і яким пристроям (настільний комп’ютер, планшет, смартфон) ви надаєте перевагу, щоб адаптувати наші комунікації до цифрових каналів і пристроїв, які ви використовуєте найчастіше. Якщо ви перервали процес бронювання квитків на нашому сайті, ми можемо надіслати вам електронного листа з посиланням на сеанс, щоб ви могли продовжити з того етапу, на якому зупинилися. Такі електронні листи будуть надсилатися вам, тільки якщо ви зробили запит або якщо ви погодились отримувати наші новини та спеціальні пропозиції електронною поштою (див. розділ 4.1 e). Ви можете відкликати свою згоду на отримання таких листів у будь-який момент, натиснувши на посилання для скасування підписки, змінивши налаштування отримання повідомлень у вашому обліковому записі (якщо така можливість передбачена) або звернувшись до нас (див. розділ 9 «ЯК РЕАЛІЗУВАТИ СВОЇ ПРАВА» нижче). Правові підстави для обробки даних: ми обробляємо ваші персональні дані, оскільки вони потрібні для виконання укладеного з вами договору перевезення та надання наших послуг, а також для забезпечення законних інтересів, описаних вище, щоб мати можливість найкращим чином обслуговувати вас через обраний вами канал взаємодії. Дані про ваше місцезнаходження обробляються за вашою згодою. d) Проведення статистичних досліджень і покращення наших продуктів та послуг Загальні положення: ми проводимо дослідження щодо використання наших сервісів, програм лояльності, сайтів, мобільних додатків та соціальних мереж, а також щодо поведінкових тенденцій та уподобань наших клієнтів та користувачів. Ми використовуємо результати наших досліджень для розробки кращих послуг і пропозицій для наших клієнтів, удосконалення наших програм лояльності, підвищення якості обслуговування клієнтів і поліпшення дизайну і змісту наших сайтів і мобільних додатків. Категорії персональних даних: для проведення наших досліджень ми можемо використовувати категорії персональних даних, описані в розділі 3.1. Ми також використовуємо різні опитування, які проводимо для оцінки рівня вашої задоволеності та розуміння ваших очікувань. Наприклад, ми використовуємо дані про ваше бронювання та додаткові послуги, які ви купили (додатковий багаж, вибір місця), для вдосконалення наших послуг та доречніших пропозицій. Якщо, наприклад, наш аналіз показує, що подорожуючі певними рейсами частіше обирають опцію вибору місця, що дає їм можливість летіти з додатковим комфортом, ми можемо використовувати цю інформацію, щоб пропонувати додаткові місця того ж типу на подібних рейсах. Правові підстави для обробки даних: ми обробляємо ваші персональні дані для забезпечення законних інтересів, зазначених вище. Відповідно до чинного законодавства, ви маєте право заперечити на підставі причин, специфічних для вашої конкретної ситуації, проти обробки своїх персональних даних з метою статистичних досліджень (див. розділ 9. «ЯК РЕАЛІЗУВАТИ СВОЇ ПРАВА» ). e) Розсилка новин та спеціальних пропозицій з урахуванням ваших інтересів Загальні положення: якщо ви підписалися на розсилку, ми надсилаємо вам електронною поштою оголошення та персоналізовані пропозиції щодо товарів і послуг, що мають відношення до нашої компанії. Ви можете відмовитися від підписки в будь-який час (див. умови нижче). Канали взаємодії: ми використовуємо різні канали взаємодії з вами, зокрема, електронну пошту, мобільні push-повідомлення, пошту, рекламний простір на сайтах і в соціальних мережах. Наприклад:
Електронні листи, що стосуються вашого бронювання та керування вашим рейсом: Якщо ви забронюєте рейс у нас, ви отримаєте кілька електронних листів щодо вашого бронювання (наприклад, підтвердження бронювання, інформацію про реєстрацію на рейс та посадку). Ці повідомлення містять рекламу та пропозиції щодо продуктів і послуг, пов’язаних з нашою компанією. Електронні листи з новинами авіакомпанії та пропозиціями, пов’язаними з нашими продуктами та послугами: такі листи містять пропозиції щодо наших продуктів та послуг, а також аналогічних послуг, які пропонують наші партнери. За вашою згодою ми також можемо надсилати вам електронні листи в особливих випадках, як-от спеціальна пропозиція на ваш день народження або персоналізовані пропозиції для майбутньої подорожі протягом декількох місяців після вашого повернення. Електронні листи, пов’язані з програмами Flying Blue і Bluebiz: як учасник нашої програми лояльності Flying Blue, ви будете отримувати електронні листи, що містять інформацію про статус вашого облікового запису та всю інформацію, необхідну для основної роботи програми. Ви також маєте можливість підписатися на отримання останніх новин про програму, персоналізованих пропозицій від Flying Blue, а також від авіакомпаній-учасниць або інших наших партнерів. Якщо ви є учасником нашої програми лояльності BlueBiz, ви отримуватимете електронною поштою останні новини програми, а також пропозиції від нас та наших партнерів. Докладніше про персональні дані, які ми збираємо у зв’язку з вашою участю у програмі лояльності, ви можете переглянути у Політиці конфіденційності щодо програми Flying Blue. Огляд авіакомпаній-учасниць та наших партнерів за програмами Flying Blue та Bluebiz можна знайти на сайтах Flying Blue і Bluebiz . Повідомлення, надіслані іншими каналами зв’язку: ми можемо використовувати інші канали зв’язку, щоб надсилати вам повідомлення, що містять персоналізовану рекламу та спеціальні пропозиції, як-от, наприклад, звичайна пошта, push-повідомлення в мобільних пристроях або канали зв’язку в соціальних мережах (наприклад, Messenger, WhatsApp або WeChat). Відображення відповідної інформації та персоналізованої реклами на сайтах та в додатках: дивіться нашу політику щодо файлів cookie. Ми також можемо використовувати ваші персональні дані, щоб не показувати вам рекламу, яка більше вас не стосується. Наприклад, якщо ви входите на наш сайт через свій особистий обліковий запис AIR FRANCE або через обліковий запис Flying Blue, або якщо ви відвідуєте наші сайти за посиланням, що міститься в електронному листі, ми прив’язуємо відомості про вашу навігацію та кліки до інформації про ваше бронювання на нашій платформі управління даними. Ці дані ми використовуємо здебільшого для того, щоб більше не показувати рекламу після того, як ви забронювали рейс. Персоналізований таргетинг на аудиторію через платформи соціальних мереж: ви можете дати згоду на отримання персональної реклами та пропозицій на платформах соціальних мереж, якими ви користуєтеся. Наприклад, ми використовуємо програму Facebook Custom Audience. Ця програма дає нам можливість, серед іншого, відображати персоналізовану рекламу і пропозиції у вашій стрічці новин на платформах Facebook, включаючи Facebook Messenger та Instagram. Ми також можемо використовувати цю програму, щоб виключити вас з рекламних кампаній на платформах Facebook, якщо, наприклад, ви вже отримували подібну рекламу або пропозиції електронною поштою. Щоб дати Facebook можливість визначати, чи є у вас обліковий запис, ми передаємо йому безпечним і псевдонімізованим способом (за допомогою хешування) вашу адресу електронної пошти та номер вашого телефону. Ми не передаємо будь-які інші дані у Facebook. І навпаки, Facebook надає нам лише агреговані дані щодо ефективності рекламних кампаній. Це дані, які неможливо безпосередньо пов’язати з вашою особою. Facebook не повідомляє нам, є у вас обліковий запис Facebook чи ні. Таким чином, ми робимо все можливе для забезпечення безпеки та конфіденційності ваших персональних даних. Для визначення цільової аудиторії для будь-якої конкретної кампанії на Facebook ми можемо використовувати дані з вашого бронювання, або дані, які ми збираємо, коли ви користуєтеся нашими сайтами, мобільними додатками та іншими цифровими засобами масової інформації. Facebook також може використовувати дані, зібрані про вас, для ідентифікації аналогічної аудиторії. Це дає нам змогу охопити нову аудиторію через Facebook. На спеціалізованих сторінках Facebook ви можете дізнатися, як ваші дані використовуються для програми персоналізації аудиторії , і як ви можете контролювати інформацію, яку Facebook використовує для персоналізації оголошень, які ви отримуєте. Ви також можете ознайомитися з Політикою конфіденційності Facebook . Ми також можемо брати участь в аналогічних програмах, що пропонують інші соціальні мережі, як-от Google, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, WeChat, KakaoTalk і LINE. Рекомендуємо вам ознайомитися з відповідними політиками конфіденційності цих соціальних мереж, щоб дізнатися більше про обробку ваших даних. Якщо у вас є обліковий запис Air France, після входу ви можете перейти на сторінку https://wwws.airfrance.fr/profile/communication-preferences і змінити свої налаштування розділу «Спеціальні пропозиції Air France», щоб відключити їх. Якщо у вас немає облікового запису Air France, ви можете звернутися до нас (див. розділ 9 «ЯК РЕАЛІЗУВАТИ СВОЇ ПРАВА» нижче). При зверненні до нас, будь ласка, використовуйте адресу електронної пошти, для якої ви хочете відкликати свою згоду. Можливо, ви також погодились отримувати персональну рекламу та пропозиції на платформах соціальних мереж, погодившись з нашою політикою щодо файлів cookie. У цьому випадку ви можете ознайомитися з нашою Політикою щодо файлів cookie , щоб дізнатися, як відкликати свою згоду.
Персоналізовані пропозиції: наша мета полягає в тому, щоб надсилати вам пропозиції наших послуг і продуктів, адаптовані до ваших інтересів та ваших очікувань. З цією метою ми можемо використовувати категорії персональних даних, описані в розділі 3.1. Наприклад, з вашої згоди після вашого повернення з подорожі ми можемо надіслати вам електронного листа з пропозиціями, які базуються на історії вашого бронювання, щоб надихнути вас на наступну поїздку. З використанням такого ж типу зв’язку ми можемо також пропонувати вам інші подібні послуги, наприклад, оренду автомобілів, послуги страхування або бронювання готелів, які пропонують наші партнери. У цьому випадку всі повідомлення надсилає AIR FRANCE. Наші партнери не отримують для цього жодних контактних даних без вашої згоди. Правові підстави для обробки даних: залежно від характеру ваших відносин з нашою компанією (діючий клієнт або потенційний клієнт) та повідомлень, які ми вам надсилаємо, ми обробляємо ваші персональні дані, як описано в цьому пункті, на основі вашої згоди та для забезпечення наших законних інтересів або інтересів наших партнерів (відповідно до правил, що діють для маркетингових досліджень) з метою просування наших послуг та проведення прямих маркетингових акцій з урахуванням ваших ділових відносин з нашою компанією. Ви маєте право в будь-який момент висловити незгоду з використанням ваших персональних даних для цілей прямого маркетингу (див. розділ 9. «ЯК РЕАЛІЗУВАТИ СВОЇ ПРАВА» нижче). Скасувати підписку: Ви завжди можете скасувати підписку на персоналізовані оголошення та пропозиції. Нижче ви знайдете пояснення, як скасувати підписку.
Електронні листи: ви в будь-який момент можете відмовитися від підписки на наші рекламні оголошення та пропозиції в електронних листах, пов’язаних із бронюванням або програмою лояльності, а також від електронних листів, на які ви підписані, натиснувши посилання для скасування підписки. Якщо у вас є обліковий запис учасника програми Flying Blue, ви також можете скасувати підписку, змінивши налаштування повідомлень у своєму профілі. Якщо ви скасуєте підписку, ви отримуватимете лише електронні листи, необхідні для користування нашими послугами (наприклад, з підтвердженням бронювання, нагадуванням про подорож та електронним квитком), або, якщо ви є учасником нашої програми лояльності Flying Blue, лише електронні листи, пов’язані з роботою програми (наприклад, повідомлення із зазначенням статусу вашого облікового запису). Пошта: ви можете відмовитися від отримання персоналізованих пропозицій звичайною поштою, звернувшись до нас (див. розділ 9 «ЯК РЕАЛІЗУВАТИ СВОЇ ПРАВА» нижче). Інші канали зв’язку: якщо ви раніше погодились отримувати персональні рекламні оголошення та пропозиції через мобільні сповіщення, ви можете відмовитися від них, змінивши налаштування вашого смартфона (для push-повідомлень). Докладніше про те, як відмовитися від отримання персоналізованих рекламних оголошень та пропозицій через соціальні мережі (наприклад, Messenger, WhatsApp, WeChat), ви можете дізнатися на сайті компанії, що забезпечує роботу вашої соціальної мережі. Зверніться до нашого Відділу захисту даних: ви завжди можете звернутися до нас, щоб відмовитися від отримання повідомлень, що містять рекламу та пропозиції (див. розділ 9 «ЯК РЕАЛІЗУВАТИ СВОЇ ПРАВА» нижче).
- API (Попередня інформація про пасажира): ідентифікаційні дані та дані про подорож, зібрані під час реєстрації,
- PNR (Passenger Name Record): PNR (запис про бронювання): дані бронювання, що автоматично передаються в UIP.
Ми зобов’язуємося зберігати ваші персональні дані протягом терміну, що не перевищує час, необхідний для забезпечення цілей, для яких ці дані обробляються, та які описані в розділі 5 цієї Політики. Терміни зберігання визначаються залежно від реалізованих нами цілей обробки даних та враховують, зокрема, положення чинного законодавства, що встановлюють точний термін зберігання певних категорій даних, а також можливі терміни давності та рекомендації CNIL, органу захисту даних у Франції, щодо певних видів обробки даних.
Ця версія вступає в силу з 15 травня 2021 року. Вона замінює версію від 1 березня 2021 року. Ми залишаємо за собою право час від часу вносити зміни до цієї Політики. Усі зміни публікуються на нашому сайті. Рекомендуємо регулярно перевіряти його, особливо, при бронюванні нових рейсів у нашій компанії.